Inici Fórums Alimentació BLW

Etiquetat: ,

• This topic has 3 respostes, 4 opinions, and was last updated fa 2 years by Rita.
S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades
    Cristina
    Participant

El meu petit té 5 mesos i volem fer BLW, com amb el gran, però aquest cop no m’he posat a repassar els apunts…
    Us he de dir que em fa una mica de mandra aquest cop jejeje però és divertit i tinc ganes de tenir-lo a taula amb nosaltres.
    Primer , però , toca esperar les normes bàsiques: 6 mesos, que segui sol i que tingui interès. Per ara només compleix la tercera 😂

Heu fet BLW vosaltres? Les que teniu més d’un fill no us ha fet més mandreta aquest procés amb el segon??

Monica Garcia
    Participant

Suposo que fa més mandra perquè ja no és novetat, però a mi més mandra em faria haver de preparar purés cada dia. I sabent els avantatges que té no m’ho pensaria!

gesma1983
    Participant

Nosaltres amb la filla gran (2anys i 4 mesos) vam fer BLW, espero poder-ho fer amb la petitona, pq realment és molt còmode!
    Entenc que pels avis no ho és tant, per exemple, pq estan acostumats a un altre mètode, però nosaltres per exemple, que tenim dues gosses a casa, i elles ho “escombraven” tot, va ser genial!

Rita
    Participant

Hola bones! A nosaltres amb el segon ens va resultar més senzill que amb el primer la veritat… el tema se voler fer el que fa el gran ens va ajuar! També s’ha de dir que terra, parets, cap, roba… entre d’altres, bastant xou! Però ha valgut la pena!!!

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.