Els nens i les pantalles

Inici Fórums Criança Els nens i les pantalles

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Autor
    Entrades
    Gemma
    Participant

Hola!! Arran d’aquesta notícia penso que de vegades deixar els mòbils o tauletes als nens s’ha convertit en un recurs massa fàcil. Vosaltres els deixeu estar conectats? Marqueu horaris? Com gestioneu la tecnologia en general?

Poso enllaç a la notícia:
    http://www.ccma.cat/324/mes-de-2-hores-diaries-de-pantalles-fa-menys-intelligents-els-nens-de-8-a-11-anys/noticia/2877736/

Ariadna
    Participant

De dilluns a divendres , la televisió només es posa a la cuina X dinar. I dibuixos ( gran 4a i petit 16m). Som fans dels germans Kratt.
    El cap de setmana depèn de la dinàmica, però solen fer una pel·licula ( amb crispetes i tot!)

Tema mòbil , a vegades el pare utilitza X posar música O algun vídeo d’animals i cotxes

Crec que en mesura tot pot ser un recurs vàlid.

Monica Garcia
    Participant

Crec que aquesta comoditat de distreure al nen amb el mòbil els acabarà passant factura a pares i nens més endavant. Jo li deixo veure, des que té 2 anys i escaig dibuixos (i procuro que siguin educatius o sans) 1 hora i mitja al dia de 19.30 a 21 mentre sopa. La resta del dia que faci altres activitats (normalment jo les faig també amb ell). El mobil veu alguna foto de tant en tant i també fa fotos algun cop, extraordinàriament.

Cristina
    Participant

Jo curiosament havia tirat més de tele quan eL meu gran 4 anys) era més petit , abans d’anar al cole. Com estava força hores a casa doncs queia més tele però fa temps que casi no la veiem… quan ens llevem la poso 10 minutets mentre esmorza, despres la trec perquè sino triga la tira a vestir-se. Al migdia si és a casa posem peli de dibuixos x fer migdiada (ultimament es Hercules) pero clar, es per dormir… i a la nit veu 20 minuts d’un capitol de dibuixos despres de sopar mentre dormi el petit.
    Pero la veritat es que no hi esta gens enganxat a ka tele, si ka tanques en qualsevol moment no li molesta.
    La tablet i el mobil no els fa anar mai, nomes si nosaltres volem ensenyar algo puntualment i tampoc li enganxa massa…
    Viam si amb el petit tb tenim sort i passa bastant tb!

Shermandut
    Participant

Ah collons Fa temps del primer opening havia trobat un muntantge amb les imatges i la cançó que se sentia a un final dun episodi, crec de quan en Musculator guanyava en Robn. Llegint les descripcions dels videos, shi han tret les veus de sobre. Collonut

2MB BB NTL Digital
    Participant

Bé, tot tot no… però gairebé

Sent l amo de lestudi on es doblava tot això, i sent cantant, suposo que ell sho feia, ell sho cobrava i tot plegat ell sho manegava

He pujat un altre ending i un parell de cançons de la sèrie. Encara tinc més material, a veure si lubico i puc fer-ne més videos

2MB BB NTL Digital
    Participant

I consider, that you commit an error. I suggest it to discuss. Write to me in PM.

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.